Sudah Bertahun Rumah Kami Tiada Panadol, Ubat Batuk, Ubat Selsema

Dah lama kami tak makan panadol, ubat demam, batuk.

Bukan anti ubat doctor. Cuma lebih suka makan vitamin dulu untuk boostkan imun badan. Kalau dah 3hari ke atas masih tak sembuh kami akan ke klinik berjumpa doctor.


tiada panadol



Nutriferon vitamin wajib ada di rumah ni. Anak anak pun suka. Arreessa kalau dia selsema, demam dia sendiri akan ambil nutriferon ni makan. Tak payah suruh pun. Kena pantau lagi ada.kang habis 1 kotak dia makan.huhu


Musim panas sekarang lagi la kena makan hari hari. Alhamdulillah anak anak jarang selsema, demam yang lama.

Korang yang ada anak anak dok nursery tu beli la 1 kotak dan bagi anak anak & diri sendiri makan. Bukan bermakna makan ni tak akan demam, selsema ye. Ni bukan magic. Cuma tempoh demam, selsema tu tak lama.

Pernah Arreessa demam suhu 39. Masuk ubat bontot pun tak kebah. Last bagi nutriferon.

Tak lama lepas tu dia berpeluh peluh...

Terus panggil " mama nak nasi "

Mak mana yang tak happy tengok anak dah kembali sihat, ceria.

Kalau duduk nursery asyik sakit je kita pun susah hati. Takkan asyik nak minta EL je kat bos. Bos yang faham takpa la. Dapat yang kerek..huhuhu

Harga 1 kotak nutriferon ni RM181 ada 30 sachets. MAHAL? RM6 hinggit je 1 sachets. Kalau kopi hipster boleh beli, nutriferon pun mesti boleh beli.

Beli la bulan ni sebab ada promosi. Jimat lebih banyak.

Kesihatan anak anak lagi mahal kan. Lebih mahal sebab tak sanggup anak asyik kena injek, neb, makan ubat itu ini.

Anak demam, selsema? Ingat la NUTRIFERON


Always safe & Always work

Hubungi

Ainul Mustafa 
Certified Product Trainer Shaklee

SMS/WHATSAPP

013-3612717 atau 016-3944294

email ; ainulfadzilah@gmail.com

COD area Shah Alam, Klang, PJ, Subang, UM, Menara TM

Comments

  1. Buat Teknik Angkat Kaki Insyaalah . Anda Pun Boleh Mendapat Zuriat .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Senggugut Teruk Rupanya Ada Ketumbuhan Rahim