Product Kecantikan Menghilangkan Jeragat Yang Degil

Jeragat adalah salah satu bentuk jerawat yang mana akan tumbuh pada bahagian muka (pipi, hidung dan dahi). Jeragat akan kelihatan sebagai bintik-bintik putih ataupun hitamyang kecil. Jeragat berpunca daripada minyak kulit muka dan sel-sel yang mati menyekat pora kulit.





Menggunakan Produk Jerawat dan Jeragat di Pasaran

Tidak dinafikan bahawa ubat-ubatan yang boleh dibeli di pasaran memberikan kesan yang positif kepada masalah kulit ini, oleh itu anda digalakkan untuk menggunakannya. Antara produk yang boleh digunakan adalah yang mengandungi benzoyl peroxide dan salicylic acid.

Sebelum menyapukannya, adalah terbaik sekiranya anda membersihkan kulit muka terlebih dahulu, dan sapu 15 minit kemudian.

Benzoyl peroxide boleh membunuh bakteria yang terdapat di pora kulit. Bahan ini banyak terdapat dalam produk penjagaan kulit yang berkait dengan jerawat. Elok- elok semasa menyapu produk yang mengandungi bahan ini, kerana sukar untuk ditanggalkan jika terkena pakaian.

Salicylic acid pula boleh menanggalkan sel kulit yang mati. Selain itu, ia akan mengeringkan minyak yang berlebihan.

Berhenti menggunakan produk-produk berkenaan jika anda mengalami alahan ataupun rasa gatal selepas penggunaan. Sila rujuk doktor ataupun pakar kulit.

Dan satu lagi, jangan pakai secara berlebih-lebihan. Ikuti dos yang dicadangkan pada arahan produk tersebut ataupun dari nasihat doktor. Penggunaan berlebihan boleh memberikan kesan yang jauh lebih teruk!

Vitamin Bebas Bahan Kimia Membantu Menghilangkan Jeragat


1. GLA Complex







GLA Complex bertindak sebagai anti- jeragat. GLA akan stabilkan hormon yang jadi punca utama kulit kita tak kuat nak melawan jeragat. Sebab itulah guna produk apa pun serba tak jadi. Hormon kena stabilkan dulu .

Kajian juga menunjukkan rawatan hormon (pil) yang mengandungi hormon estrogen dan/ atau progesteron, pertukaran hormon, implan banyak mengalami masalah jeragat.

Kelebihan GLA Complex ini:

  1. Cerahkan jeragat dengan cepat
  2. Menghalang jeragat menjadi lebih kronik
  3. Jeragat pudar dengan lebih cepat
  4. Melembapkan kulit kering yang kusam 
  5. Menengangkan kulit muda agar kelitan lebih muda
  6. Menghalang sel rosak kesan dari matahari

2. Vitamin C


Vitamin C  “Sustained Released”. Teknologi ni akan kekalkan vitamin C dalam darah selama 5 jam. Bayangkanlah kesannya bila vitamin C ada dalam darah selama 24 jam.  Vitamin C paling senang terhapus jadi badan kita memerlukan vitamin C setiap masa. Bagus kan bila ada Sustained Released

Vitamin C jenama lain akan dilepaskan sekali gus ke dalam darah. Tapi tubuh hanya boleh serap sebahagian saja pada suatu masa. Jadi, yang lain akan dibuang. Kan membazir tu ?

Berbeza dengan vitamin C ini. Ia melepaskan 100mg setiap jam dan diserap dengan optimum oleh tubuh. Ini ialah produk pertama di dunia yang ada teknologi macam ni.

Fungsi penting vitamin c dalam mengatasi jeragat ialah:
  • Mencerahkan tompok jeragat dengan cepat
  • Memulihkan sel kulit mati dengan aktif dan selamat
  • Menyekat bintik hitam baru dari tumbuh semula
  • Menghalang kulit mati kesan dari sinar UV
  • Menganjalkan kulit 
  • Menghilangkan parut jerawat yang akan mengbentuk jeragat

3. Spot Whitening Treatment Nutriwhite


  • Mengurangkan kemunculan bintik-bintik hitam agar kulit tampak lebih menawan
  • Kepekatan optimum pati Likuoris dan Peony memberikan kuasa pencerahan botani yang sungguh mengagumkan
  • Cats Claw menegangkan kulit
  • Vitamin C aktif memperbaiki kulit, meratakan tona dan menghaluskan tekstur kulit

Testimonial Pengguna Vitamin Shaklee Untuk Menghilangkan Jeragat






Mahukan kulit yang cantik, bersih, bebas dari jeragat kan? Ini lah jawapan kepada masalah Puan. Jangan biarkan jeragat mengganggu keyakinan diri dan kebahagiaan kita

Bagaimana mahu membeli vitamin Set Jeragat ini?


Cara 1

Anda boleh terus klik ke SET JERAGAT  ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. Penghantaran mengambil masa 2-3 hari.


Cara 2


Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar

AinulMustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
COD Area: Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar

Mahu jeragat hilang dalam Masa 2 Minggu? Jom Baca

Comments

Popular posts from this blog

Suami Suka Berdengkur ? WAJIB Baca Ini Kalau Sayang Suami

Tidur Lambat Punca Hati Cepat Rosak

Tanda-tanda awal kanser payudara